Az atalakitott puttanesca csirke.

 Ez a recept jo pelda arra, hogy a repkedo gondolatoknak es a fantazianak parancsolni nem lehet :) Puttanesca csirket akartam, vegul egesz mas lett belole, aminek nagyon orulok.
   Pont ezt kerestem ,amit vegul kaptam :) Szoval hagyjuk csak azt a fantaziat, ropkodjon batran, igy szuletnek az ujdonsagok.



Hozzavalok :

4-5 csirkecomb also vagy felso
2 nagy voroshagyma szeletelve
1/2 kaliforniai paprika piros szinu szeletelve
2 cikk fokhagyma szeletelve
1 kk jo minosegu paradicsompure
1/2 doboz hamozott ,zuzott paradicsom.
fel marek finomra vagott bazsalikomlevel,
 2-3 zsalyalevel,
 friss oreganolevel 3-4 szal
4-5 szal kakukkfu amirol lehuzzuk  a leveleket
Chilipaprika vagy chilipehely izles szerint
2 baberlevel
1/2 kk romai komeny
1/4 kk fustolt pirospaprika
1 marek apro kalamata olajbogyo (mag nelkuli)
1 marek gyongyhagyma uvegbol.
keves reszelt citromhej.

Elkeszitese : 

A csirkecombokat soztam borsoztam es keves olivaolaj es repceolaj kevereken mindket oldalat pirosra sutottem. A fennmaradt olajon megpiritottam a ket hagymat amit elozoleg szeletekre vagtam, a fel kaliforniai paprikat amit ugyancsak szeleteltem es a ket cikk szeletelt fokhagymat. Dinszteltem keves ideig, aztan hozzaadtam az 1 kk paradicsompuret es a fel dobos zuzott paradicsomkonzervet. Finomra vagtam  a bazsalikom es zalya leveleket, friss oregano es kakukkfu is kerult bele. Aztan beletettem a chilipaprikat, romai komenyt,a baberlevelet,es a reszelt citromhejat.
   Osszefoztem,kb 4-5 perc, aztan beletettem a megpiritott csirkecombokat,beleszortam az olajbogyot , en a mag nelkuli olajbogyot hasznaltam. Aztan beletettem egy marek savanyusagnak eltett gyongyhagymat ami inkabb edeskes volt mint savanyu. Lefedtem es fedo alatt addig foztem mig a hus megpuhult. Nagyon nagyon finom izu etelt kaptam, es maskor is el fogom kesziteni, mert hatalmas sikere volt.
    Melle pestos tesztat csianltam, de azon is csavartam egyet, mert megsem pesto volt, csak valami falcs pesto, ami nagyszeru izt adott a tesztanak es igy egyben a paradicsomos hus es a " pestos" teszta igazan nyero parost alkotott. A teszta receptjet mindjart linkelem.
http://matyievakonyhaja.blogspot.co.il/2016/11/zoldfuszeres-szarvacska-teszta.html


 :)

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések