Karfiol steak




 Ez egy regebbi receptem, ami sok masikkal egyutt a sullyesztoben van, onnan kotortam elo eppen. De ugy gondolom, melto helye lehet itt a blogban mert finom es konnyu etel. Vacsorara keszult nalunk, tokeletes volt, de meleg nyari napokon, mikor ugyse esik jol a hus vagy nehez etel, ebedre is megfelel es dietaba is belefer.. Szoval karfiol steaket keszitettem. Volt meg egy szep karfiolom a hutoben, megmostam, masfel cm vastag szeletekre vagtam,
   Soztam borsoztam, meglocsoltam olivaolajjal es megszortam szumakkal. Sutopapirra helyeztem, letakartam alufoliaval es 180c sutobe toltam. Kb 20 perc utan levettem rola a foliat es tovabb sutottem addig mig a villat beleszurva ereztem,  mar majdnem kesz. Ekkor 200c ra emeltem a homersekletet es megpiritottam. Meglocsoltam tahini szosszal es talaltam. Piritas elott meg lehet kenni fokhagymas  olivaolajos citromlevel, vagy barmilyen mas fuszerrel megszorni amit szeretunk. Nincsenek igazan torvenyek, mindneki azt tesz ra amit szeret. Sajttal is meg lehet szorni, vagy kenyermorzsaval. Jo evagyat!


Hozzavalok :
1 kozepes meretu karfiol
so, bors
szumak
olivaolaj.

tovabbi fuszerek tetszes szerint :  zoldfuszerek, fokhagyma, citromle, soajt vagy akar kenyermorzsa.


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések