Sult csirke kicsit maskepp

Egyik kozkedvelt es gyorsan elkeszitheto husfeleseg a csirkehus. Nalunk is. Minden resze felhasznalhato, gyorsan elkeszul es finom :) Tegnap csirkecombokat sutottem, kicsit ujitottam rajta. Nem finomabb a hagymanyos sult csrikenel, de nem is rosszabb. Masabb, kulonlegesebb.
  Egyszer igy egyszer ugy , egyszer meg amugy fogom kesziteni.
Mivel egyaltalan nem volt kedvem a konyhaban uldogelni, a krumplipuret valasztottam koretnek, jo sok vajjal, forro tejjel, habosra kikeverve.


Hozzavalok :

4 egesz csirkecomb  (kettevagva) vagy 8 alsocomb , vagy felso.
1/2 kk orollt fekete bors
1 kk so
1/2 kk fustolt paprika
1/2 kk sriracha (erospaprika krem) vagy chilipehely
2 ek szaraz piritott hagyma
1/4 kk romai komeny
1 kk toscana fuszerkeverek
1/2 pohar  szaraz feherbor
1/2 pohar viz
2 ek ketchup
2 ek olivaolaj
vagy 2 ek vaj( vagy mindketto)
kakukkfu izles szerint, es frisset szortam ra, par agacskat
4-5 friss zsalyalevel .


Elkeszitese :

A csirkehust megmosom szarazra torlom. A fuszereket osszekeverem az olajjal (kiveve a kakukkfuvet es a zsalyat)
  Jol bekenem a hust , kicsit megmaszirozva, hogy minel jobban beszivja a fuszereket.
   Egy hoallo talban elrendezem a combokat, alaontom a foyadekot (bor+viz) megszorom a kakukkfuvel es zsalyaval es letakarom alufoliaval. 180c sutom addig mig megpuhul a hus. Par alkalommal kivettem meglocsoltam a szafttal. Mikor megpuhult  a hus leveszem rola az alufoliat es pirosra sutom mindket oldalat.
   Barmilyen koret es salata megfelel melle. Jo etvagyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések